vineri

It's all over!

   Azi a fost premierea.Cam tarziu plasata,dar ce sa faci,oricum vacanta ne este furata de teme pentru anul viitor.Cel putin a fost o premiere organizata bine,spre deosebire de anul trecut,cand ex-dirigintele,acum director,a spus ca o sa strige repede elevii,fiiindca e cald si ca sa nu stam in soare.Insa am ramas toti confuzi,caci se pare ca dirigintele a incurcat diplomele cum nu iti poti imagina.Un singur elev a fost chemat corect,acela cu media cea mai mare.In rest s-au chemat elevii cu medii mai mici decat altii,iar cel cu cea mai mica medie,nici macar mentiune,a fost chemat printre primii.Eu,cu o medie de premiul I nu am fost chemat si nici altii ca mine.Si in urmatoarea zi trebuia sa explic ca eu am luat premiul I.
   Urez o vancanta placuta cititorilor!
  
   School's out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu