miercuri

Near to us all

   Simt ca tot ce am facut anul asta va iesi la iveala.Se apropie sfarsitul anului scolar.
   Afara e destul de cald,dar eu inca am corpul injectat cu frigul iernii recente.Toata lumea merge in tricou pe langa mine si se plange ca ii este cald,iar eu,cu maieu,tricou si hanorac nu imi e deloc cald.
   Oricum,saptamana asta ramasa se anunta a fi cea mai grea desi tocmai am dat ultima teza la mate,unde banuiesc ca m-am descurcat.Insa,maine dam lucrare la chimie(va spun onest,nu cred ca sunt pregatit) si primim la biologie notele la caiet.Vineri ne mai pune probabil cateva note proful de tehnologie dar cam atat.Si dupa asta,scoala devine simpla.O nota acolo,o marire de medie dincolo,eu nu am probleme la capitolul asta.
   Si dupa asta,am auzit ca vom face o excursie si ca exista sanse sa stam 2 nopti!
   Va urez succes tuturor celor care mai au de dat lucrari si de primit note.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu