luni

Ritualul de Sambata

Am avut parte de un week-end buclucas.
Vinerea nu a fost prea speciala.Am stat acasa.Insa,pe parcursul zilei,am auzit de o excursie la Silver Mall pentru a vedea un film horror.Am fost bucuros sa aflu aceasta si am fost invitat.
Sambata.Ma trezesc la 11.M-am culcat pe la 2.Mai erau vreo cateva ore pana la film,asa ca am stat pe calculator si am aflat la ce film urmam sa ma uit:
Ritualul
_________

Un thriller psihologic.
E vorba de un barbat care de mic creste in preajma mortilor,tatal lui fiind un preparator de cadavre sau ceva de genu.Dupa o copilarie petrecuta cu tatal sau,fiindca mama lui murise(si taica-sau i-a pregatit cadavrul pentru inmormantare si el era acolo),el se face preot.
El era inca un fel de student si preotul l-a acostat cu o propunere.Sa mearga la Roma si sa invete tainele exorcismului.Asa ca el a acceptat si a ajuns la Roma.
Acolo,el se duce la cursuri si la inceput,lumea ii spune ''americanul''.
Asa ca el merge la cursuri,dar nici el nu e sigur ca e potrivit pentru cursuri,el fiind un om de genu'(daca voi vedea,voi crede).Asa ca profu' sau ce era ala il trimite la casa unui preot galez,specializat in exorcizare.(asta e jucat de Anthony Hopkins,adica Hannibal Lecter)
Ei intalnesc o fata insarcinata care e posedata.Dupa mai multe incercari,fata este dusa la spital,inca in coma.Ei merg acolo,demonul fiind inca in ea.Dupa ce Michael(asa il cheama pe protagonist)il pune la respect pe demon,fata moare din cauza unei hemoragii in acelasi timp incercand sa-si nasca copilul.(in +,cand exorcizarea progreseaza,fata vomita cuie).Intre timp,ei se duc si la un baiat care are cosmaruri.Lucas,galezul ii gaseste o broasca in perna,(se pare ca era un  diavol) si il frige(dar nu il mananca).Ma rog,tatal lui Michael moare si Michael vede un cal cu ochi rosii.
Intr-un final,si galezul e posedat,si Michael impreuna cu o jurnalista pe care o cunoaste,il exorcizeaza pe Lucas,el fiind posedat de demonul Baal.Insa exorcizarea este posibila numai dupa ce Michael devine intr-adevar credincios.
Cam atat la film,foarte tare.
Acum restul.
De la 11 pana pe la 3 am stat la calculator.La 3:30 fratemio m-a luat cu masina de scoala si am ajuns primul.

Filmul nu a fost prea infricosator,si eu am stat la capat.In stanga mea erau trei scaune goale,si la stanga toate scaunele erau ocupate;au fost faze in care am tresarit oleak,dar nu s-a putut numi o sperietura.Putini s-au speriat atat de tare ca au fugit sus la randul nostru.
Dupa film am ramas cativa care am jucat un biliard.
A fost tare si va recomand filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu