marți

Ceva patetic...

Uitati ceva ce am gasit a fi absolut naspa.
Videoclipul se numeste''Friday'',adica e despre ziua de Vineri,si e cantata de Rebecca Black.
Trebuie sa zic ca ideea e destul de naspa,dar versurile....sunt absolut idioate.
Acesta are la moment 109 de milioane de vizualizari pe YouTube.
Dupa ce ascultati,poate credeti ca ea e versiunea feminina a lui Justin Bieber,dar,acum am auzit si eu secretul clipului.O companie de muzica a cerut foarte multi bani parintilor fetei asteia fiindca a promis ca va face un videoclip super marfa ce o va face populara pe fata.Ati vazut ce a iesit..Pacat de ea.Pana la urma compania a facut bani si fata s-a facut de rusine.
Ce credeti voi despre melodie?

4 comentarii:

  1. 111,443,058 vizualizari cand m.am uitat eu . 2,229,792 dislikes .. intr.adevar , nu e stralucita . e nasoala tare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum să aibă mai multe dislike-uri decât vizualizările ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai naspa parte e cand spune refrenu ala STUPID

    RăspundețiȘtergere