sâmbătă

Neighbours

Hai sa va zic despre vecinii mei de deasupra.
Cum stau la bloc,vecinii sunt mai apropiati,dar noi avem niste vecini deasupra care sunt ''deosebiti''.
In ce consta asta?In faptul ca ne-au dat multe lucruri.Nu daruri,o nu,ci alte chestii si fapte.
1.Mergeam linistit prin casa,si am intrat in bucatarie unde era mama.Era mirata.Cand m-am uitat la geam,ce sa vad.Era voma pe toate florile lui mama.(Bleeac)Stiam ca sunt cei de sus fiindca daca venea de ultimul etaj(stau intr-un bloc cu 4 etaje,la etajul 2),traiectoria vomei(scz daca va fac greata)nu putea sa intalneasca florile mamei.
2.Acelasi loc,acelasi gen de fapta.De data asta,in loc de voma,am gasit o amandina pe jumatate mancata,sezand linistita in florile lui maica-mea(petunii si muscate).Am dat-o la o parte,fiindca n-am vrut sa riscam sa o mancam,fiindca parea cam gretoasa.
3.La geamul camerei de studiu,intr-o zi,dau la o parte jaluzelele,si ce sa vad:Ambalaje,fratioare,cate vrei:napolitane,inghetata,ciocolata s.a.Toate pe glaful exterior.(bara alba lipita de termopan)
4.Ultimul lucru descoperit.Noi ne-am pus la geamuri niste acoperisuri,fiindca ploaia trecea prin perete,din cauza unei chestii facute rau de constructori.Azi am dat la o parte jaluzelele,si,ce sa vad,acoperisul era gaurit,si gaura avea forma unui capat de cilindru,cam potrivit unei tigari aprinse.Oare cine?Oare cine?Din cauza notorietatii lor,am dat vina tot pe astia de deasupra.
Ceea ce e de-a dreptul halucinant este ca noi nu le-am facut niciodata nimic,si imi pare ca toate chestille astea aruncate,sunt la repezeala,ca parintii astora de sus sa nu afle ca au facut aia,ca au mancat aia s.a.
Acum aud eco-ul unui singur cuvant in minte:Razbunare!>:)
Sugestii?
Nu suntem in relatii d-astea.

3 comentarii:

  1. Poate jocul "Neigbbours from hell" te va inspira în legătură cu răzbunarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. @capdefoc
    Nu e ideeo rea,avand in vedere ca ei stau deasupra mea la etajul 3.Ce s-ar putea intampla?:)

    RăspundețiȘtergere