sâmbătă

Saturday,dar nu te mai saturi de ea

Sambata e cea mai tare zi din saptamana.Ai toata ziua libera si poti face ce vrei tu.
Cel mai tare este sa mergi la o petrecere.Azi a fost ziua prietenului meu Petru,sau,pentru voi NonStop Joke.A fost foarte tare.
Muzica,dans,mancare,sampanie,tort,jocuri si alte activitati.Am venit la 12:00 si am stat pana la 21:00 si nu am regretat nici un moment din toata petrecerea.Toti am pus muzica la laptop-ul conectat la boxe si nu au fost certuri de genul''am o piesa tare,si nu ma lasa sa o pun''.
Oricum,sambata e ziua de care nu ai cum sa te saturi caci e singura zi libera aproape in totalitate.Spun ''aproape'' deoarece unii au antrenament sau alte treburi in casa.
Sambata e cea mai tare si fiecare om trebuie sa profite de ea din plin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu