marți

Violetul vietii

Uitati o intamplare de la ora de desen.
Eu pictam acolo cateva chestii,schite si prostii si am deschis tubul violet ce nu l-am mai deschis de mult si era sub presiune .
Nush cum,dar atunci cand l-am deschis intr-un final,mi-a improscat banca cu foarte multa pasta.Si nimeni nu avea servetel.Astfel eu am decis sa incerc cat de cat cu apa sa scap de pasta densa.Astfel am imprastiat banca cu violet inchis si am facut si forme atat de frumoase incat vroiam sa le las acolo.Profa a observat si a zis ca cica o sa imi scada nota fiindca trag de timp ca sa nu desenez.Ce concluzie geniala!
Ma rog,is fericit ca buretele m-a salvat si ca nu a ramas decat cu niste pete pe el.

2 comentarii:

  1. Si eu am vazut asta in direct.Chiar si in 3D.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma George trebuia sa o lasi pana in pauza ca faceam si eu o poza sa vad "Capodopera a la Geo"

    RăspundețiȘtergere