vineri

Meciul din Ziua Pacalelilor

Tocmai am ajuns de la meciul Vaslui-Urziceni.
A fost super-tare si amuzant din cauza unor suporteri mai glumeti sau mai fanatici.
Am batut cu 2-0 gratie lui Sanmartean si Adailton.
Peluza a cantat fara oprire si eu,din tribuna,am contribuit alaturi de altii la unele incurajari.
A fost destul de frig,desi aveam geaca pe mine.
Cea mai amuzanta faza pentru mine a fost atunci cand Alejandro ''Talent'' Campano a centrat slab de tot si a strigat unu din tribuna:
''BA!PANA SI PETRONEL CENTREAZA MAI BINE!''
In plus,in fata mea aveam un trio de batrani(ma rog,aveau in jur de 55-60 de ani) si unu din ei zici ca era Rambo la batranete.Purta o bandana roz si o vesta camo si avea parul destul de lung si putin carunt.Ceea ce era naspa era ca toti fumau si in prima repriza nu mai puteam sa suport tot fumul ala de tigara pe care vantul mi-l ducea direct in nari.In rest nu s-au remarcat cu nimic altceva.
A fost marfa si faptul ca am dat biletul de la amicalul cu Milsami Orhei si am primit pe gratis biletul la meciul asta+revista.

Un comentariu: