miercuri

Romanii au Talent?

Acum vreau sa fac acesta postare,fiindca am fost plecat luni si marti cu treburi.
Am apucat sa vad luni finala de la Romanii au Talent si nu am ramas prea fericit.Castigatorul,Adrian Tutu a cantat o melodie,care,fata de celelalte doua melodii din preselectii si semifinala,a fost ORIBILA.
Eu am tinut cu baiatul cu beatbox,Cosmin Agache,fiindca ii de o seama cu mine(oarecum,mai mare cu cateva luni cred) si fiindca imi place beatboxul ca idee.E un talent rar intalnit.Desi tineam cu el,trebuie sa spun ca cel care trebuia sa castige trebuia sa fie Narcis Iustin Ianau(desi e cam gay),fiindca,hai sa recunoastem,canta divin.Adrian Tutu,inainte de finala,credeam ca sigur va ajunge pe podium,si ca va castiga daca va canta o melodie mai tare ca toate celelalte.Insa a dezamagit.Trupa Ballance a fost si ea foarte tare,fiindca tipii aia erau senzationali,adica totusi,cine mai poate face ce fac ei,ECHILIBRISTICA.Ceea ce nu imi placea la ei era frizura aluia blond,fiindca arata ca naiba.
Restul nu imi pareau prea interesanti.
Voi cu cine ati tinut?

Un comentariu:

  1. Valentin Dinu. Dintre cei trei semifinalisti, el ar fi meritat sa castige. Iustin deja are viitorul asigurat, nu sunt multi ca el. Iar Adrian, daca stam sa ne gandim, a fost votat de toata lumea datorita cazului sau, nu talentului.

    RăspundețiȘtergere